| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Danielle Afkicken heeft geen zin meer…

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:06 pm Onderwerp: Nieuws van het CT |
|
|
Nieuws van het CT
Even wat mededelingen n.a.v. het overleg dat wij gisteravond hebben gehad.
We stoppen (voorlopig) met het houden van wedstrijden. Dit gezien de geringe deelname hieraan. Voor sponsoren houdt het dan ook een beetje op. Helaas. Misschien over een tijdje weer.
We gaan weer starten met het topic Scrapsitelid van de maand! Op 1 november wordt bekend gemaakt wie...
De online crop (1e maandag van de maand - georganiseerd door Natalie) en de sketch van de maand (3e maandag van de maand) worden samengevoegd. Natalie wij danken je nogmaals hartelijk voor al die keren dat jij dit hebt geregeld. Vanaf 1 november gaat Janine dit op zich nemen: elke 1e maandag van de maand een sketch of lift. We hopen op veel deelnemers!
Volgend jaar gaan we weer een Scrapsiteweekend organiseren! Hou de site in de gaten want binnenkort volgt hier meer nieuws over.
En als laatste... zaterdag 13 maart 2010 gaan we een middagmeeting organiseren! Dit zal ergens in het midden van het land (locatie is nog niet bekend) plaatsvinden. Zonder scrappen, alleen beppen, onder het genot van een high tea! Ook hierover meer op het forum zo gauw mogelijk.
Dat was het dan wel weer voorlopig.
Groeten van het CT _________________ Klik hier voor mijn blog! |
|
| Naar boven |
|
 |
Ageeth Scrapsitejunkie

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:12 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Weer een heleboel nieuws. Leuk hoor.
en 13 maart ben ik er !!! _________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:12 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Volgend jaar een scrapweekend, count me in!! _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:13 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
En 13 maart 2010, de scrapsitemeeting, wil ik er ook graag bij zijn. Jippie _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |
@nsB Site Admin

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:14 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Er komt een apart topic om je op te geven Dilly, houd dat in de gaten Lekker dit enthousiasme...
Kun je je hier wel voor die scrapmeeting opgeven Daan, zo ja dan zeg ik dat ik ook kom  _________________ Liefs,
Ans
http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:15 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Nee, dit is alleen nog maar de mededeling.
Zoals er ook staat, komt daar zo gauw mogelijk verder nieuws over... Dan kun je je ook opgeven. Maar we gaan zorgen voor een mega-locatie, dus er kunnen er veeeeeel komen! _________________ Klik hier voor mijn blog!
Laatst aangepast door Danielle op do okt 15, 2009 8:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:15 pm Onderwerp: Re: re: Nieuws van het CT |
|
|
| @nsB schreef: |
Er komt een apart topic om je op te geven Dilly, houd dat in de gaten Lekker dit enthousiasme...
Kun je je hier wel voor die scrapmeeting opgeven Daan, zo ja dan zeg ik dat ik ook kom  |
Kom op dan met die topic  _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |
@nsB Site Admin

|
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:20 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Verder wil ik ook nog even reageren.
* Jammer dat de wedstrijd van de maand stopt, ik vond het altijd wel leuk om mee te doen en volgens mij zijn er intussen een aantal enthousiaste meiden op dit forum aangehaakt.
* Scrapsitelid van de maand, lijkt me leuk om weer op te starten, intussen zijn er toch een aantal nieuwe leden op dit forum....ik wil ze graag beter leren kennen.
* De online crop van de maand gaat er dus anders uitzien. .Is dit in overleg met Natalie gebeurd? Ik weet dat er de laatste keren het een en ander mis is gegaan, maar dat kan de beste gebeuren toch?
* de middagmeeting, ik heb er nu al zin aan. Gaan we 2 middagmeetingen doen ipv 1 dagmeeting?
* Volgens mij ben ik door mijn vragen heen  _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:23 pm Onderwerp: Re: re: Nieuws van het CT |
|
|
| Dilly schreef: |
* Jammer dat de wedstrijd van de maand stopt, ik vond het altijd wel leuk om mee te doen en volgens mij zijn er intussen een aantal enthousiaste meiden op dit forum aangehaakt.
*s dit in overleg met Natalie gebeurd? Ik weet dat er de laatste keren het een en ander mis is gegaan, maar dat kan de beste gebeuren toch?
* de middagmeeting, ik heb er nu al zin aan. Gaan we 2 middagmeetingen doen ipv 1 dagmeeting? |
Dankje voor je reactie Dilly!
Helaas hebben wij toch moeten beslissen om met de wedstrijden te stoppen. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.
Uiteraard hebben wij Natalie eerst op de hoogte gesteld. Dit heeft niets te maken met het feit dat zij het laatst een keertje vergeten was.
En voorlopig beginnen we met één middagmeeting. Is voor ons ook voor het eerst, dus we zullen zien hoe het gaat en of het bevalt. _________________ Klik hier voor mijn blog! |
|
| Naar boven |
|
 |
balthasar84 SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:24 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Leuk nieuws weer! Ook leuk dat er een middagmeeting georganiseerd wordt!
Op zich jamer van de wedstrijden, maar ik heb er alle begrip voor.
En ik ga proberen mee te doen aan de maandelijkse online crop. Heb ik tot nu toe niet gedaan doordat ik er steeds geen tijd voor had. Maar het is natuurlijk wel heel leuk! _________________ Veel liefs Linda |
|
| Naar boven |
|
 |
juuty Scrap-QUEEN

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:26 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
* Jammer dat de wedstrijden stoppen, maar wel logisch natuurlijk. Wie weet over een tijdje weer?
* Erg gaaf dat het scrapsitelid van de maand weer begint. Vond het altijd erg leuk om zoveel over iemand te weten te komen.
* Goed voornemen voor mijzelf: eens wat vaker mee te doen met een online avondje scrappen... Helaas heb ik op maandag altijd repetitie, dus tijdens het carnavalsseizoen wordt dit lastig voor mij. Maar ik vind de online crop altijd wel een goede inspiratiebron.
* Ik ga het forum in de gaten houden voor nieuws over het weekend en de middag... Ik ben erbij! (tenminste, dat hoop ik!!)
Dames van het CT: Goed bezig! Ik wordt er helemaal enthousiast van! _________________ Liefs Judith
http://2scrap.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Dilly Scrapsitejunkie XL

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:26 pm Onderwerp: Re: re: Nieuws van het CT |
|
|
| Danielle schreef: |
| Dilly schreef: |
*s dit in overleg met Natalie gebeurd? Ik weet dat er de laatste keren het een en ander mis is gegaan, maar dat kan de beste gebeuren toch?
* de middagmeeting, ik heb er nu al zin aan. Gaan we 2 middagmeetingen doen ipv 1 dagmeeting? |
Dankje voor je reactie Dilly!
Helaas hebben wij toch moeten beslissen om met de wedstrijden te stoppen. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.
Uiteraard hebben wij Natalie eerst op de hoogte gesteld. Dit heeft niets te maken met het feit dat zij het laatst een keertje vergeten was.
En voorlopig beginnen we met één middagmeeting. Is voor ons ook voor het eerst, dus we zullen zien hoe het gaat en of het bevalt. |
Wat hebben wij toch een super integer CT team. Geweldig!!!! Na dit antwoord schaam ik me een beetje voor de vragen  _________________ Geluk is een richting
Geen punt (Loesje) |
|
| Naar boven |
|
 |
balthasar84 SCRAPSITE VERSLAAFD

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:28 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Vergeet ik toch melden dat ik het GEWELDIG vind dat 'Scrapsite van de maand' weer begint  _________________ Veel liefs Linda |
|
| Naar boven |
|
 |
@nsB Site Admin

|
Geplaatst: do okt 15, 2009 8:29 pm Onderwerp: re: Nieuws van het CT |
|
|
Dilly, niet schamen om je vragen!! Ze zijn heel terecht!
Door de openheid op dit forum laten we met z'n allen het forum bestaan als een warm forum met lieve forumvriendinnen! _________________ Liefs,
Ans
http://ansb.hyves.nl
www.blogvanans.blogspot.com
www.facebook.com |
|
| Naar boven |
|
 |
|